Zapytanie ofertowe z dnia 07.07.2019
LP | Zadanie 3. Kontener wystawowy – 1 sztuka – zgodnie z poniższą specyfikacją: |
1 | Wymiary całkowite: Długość 5 – 6 m Szerokość 5 – 5,5 m Wysokość 2,5 – 3,5 m |
2 | Konstrukcja nośna: szkielet stalowy samonośny z profili zamkniętych + wzmocnienia kątownikami / ceownikami, pokryty farbą antykorozyjną |
3 | Konstrukcja ścian: płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym grubości min. 80 mm, na zewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,55 mm i powłoce poliuretanowej, wewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,40 mm i powłoce poliuretanowej |
4 | Konstrukcja dachu: płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym o grubości min. 80 mm, na zewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,55 mm i powłoce poliuretanowej, wewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,40 mm i powłoce poliuretanowej |
5 | Konstrukcja podłogi: profile stalowe spawane co 40 – 120 cm pomalowane farbą antykorozyjną, blacha trapezowa lub porównywalna, ocieplenie styropianem, płyta podłogowa o grubości min. 18 mm, wykładzina typu linoleum, listwy przypodłogowe wykańczające |
6 | Stolarka okienno – drzwiowa: – witryna PCV o wymiarach (szer. x wys.) 250 x 250 cm w podziale na 1 – 4 segmenty – drzwi PCV w pełni przeszklone o szerokości minimum 90 cm i wysokości oferowanej witryny |
7 | Podstawowa instalacja elektryczna: nawierzchniowa, hermetyczna: (okablowanie, łączniki oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, gniazdka) |
8 | Podstawowa instalacja wodnokanalizacyjna (Zlew) |
Uwagi:
- Oferta powinna obejmować sprzedaż usług oraz fabrycznie nowego sprzętu / wyposażenia w wyżej podanej specyfikacji, objętych gwarancją fabryczną producenta.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez oferenta oferty na jedno, kilka lub wszystkie zadania objęte niniejszym zapytaniem.
- Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia sprzętu / wyposażenia o specyfikacji nie gorszej niż wskazana powyżej w zakresie parametrów pracy / wyposażenia, tj. uzyskującej przynajmniej te same parametry użytkowe przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych.
- W cenie oferty należy uwzględnić dostawę oferowanych sprzętu / wyposażenia do miejsca użytkowania tj. do siedziby Zamawiającego w Łebie, oraz, w przypadku zadania 1a, uruchomienie urządzenia w miejscu dostawy.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do postępowania dopuszczone zostaną podmioty, które:
-
- Zaoferują sprzęt / wyposażenie / usługę spełniające kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia powyżej.
- Prowadzą działalność w zakresie produkcji lub handlu hurtowego oferowanym sprzętem / wyposażeniem / świadczeniem usług szkoleniowych.
- Udzielą gwarancji na oferowany sprzęt / wyposażenie o czasie trwania minimum 24 miesiące.
- Przewidują wpłatę przez Zamawiającego zaliczki na poczet zakupu oferowanego sprzętu / wyposażenia / usługi o wartości nieprzekraczającej 90% wartości złożonej oferty.
- Zaoferowany termin dostawy oferowanego sprzętu / wyposażenia nie przekroczy jednego miesiąca liczonych od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza).
- Nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z objaśnieniami wskazanymi poniżej.
- Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty, oddzielnie dla każdego zadania, nastąpi w oparciu o następujące kryteria:- cena netto oferty maks. 8 pkt
- wartość netto wnioskowanej zaliczki maks. 2 pkt
- w przypadku uzyskania przez oferentów takiej samej ilości punktów wyżej w rankingu znajdzie się oferta, która uzyskała niższą cenę netto, następnie niższą wartość netto wnioskowanej zaliczki
- Opis sposobu przyznawania punktacji
- oferta o najniższej cenie netto otrzyma 8 punktów natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wg wzoru: ceny netto najtańszej oferty / cena netto ocenianej oferty x 8 punktów
- oferty otrzymają punkty wg wzoru:
2 punkty x ( 70 – ((wartość netto wnioskowanej zaliczki / łączna cena netto) x 100))
______________________________________________________________________
70
- Informacje na temat zakresu wykluczenia
Wykluczeni z postępowania zostaną oferenci, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu tj.- zaoferują sprzęt / wyposażenie niespełniające kryteriów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia powyżej
- nie prowadzą działalności w zakresie produkcji lub handlu hurtowego
oferowanym sprzętem / wyposażeniem / świadczeniem usług szkoleniowych – warunek ten zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na etapie oceny ofert na podstawie danych dotyczących oferenta widniejących w systemach CEIDG, KRS i ich odpowiednikach zagranicznych oraz ogólnie dostępnych informacji (internet, wywiadownie handlowe itp.) - udzielą gwarancji na oferowany sprzęt / wyposażenie o okresie krótszym niż 24 miesięcy – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty
- zażądają wpłaty przez Zamawiającego zaliczki na poczet zakupu oferowanego sprzętu / wyposażenia o wartości przekraczającej 90% wartości złożonej oferty
- zaoferują sprzedaż oraz dostawę oferowanego sprzętu / wyposażenia w okresie dłuższym niż jeden miesiąc licząc od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza) – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty
- są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty oraz dodatkowego oświadczenia Zamawiającego
- Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2019 roku
- Termin realizacji zamówienia
Ostateczny możliwy do zaakceptowania termin realizacji zamówienia i zgłoszenia zakończenia dostawy urządzeń / wyposażenia wynosi jeden miesiąc liczony od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza). - Wytyczne dotyczące składania oferty
Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego podany w nagłówku niniejszego zapytania lub złożyć osobiście / przez osobę upoważnioną w siedzibie Zamawiającego podanej w nagłówku zapytania. Na prośbę oferenta wydane zostanie pokwitowanie odbioru oferty / potwierdzenie odbioru wiadomości elektronicznej. Nie dopuszcza się składania ofert pocztą, kurierem ani innymi środkami komunikacji.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- dane identyfikacyjne oferenta (nazwę i adres)
- datę sporządzenia
- opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w niniejszym zapytaniu
- wartość netto oraz wartość brutto
- termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub zawarcia umowy
- termin ważności oferty
- udzielony termin gwarancji
- podpis oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu
Przedkładana oferta musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, rodzaj udzielonej gwarancji, wymagania dotyczące konserwacji, przeglądów i serwisowania urządzenia, itp.
Uwagi
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert na każde z wymienionych zadań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny, zarówno w zakresie całego postępowania jak również poszczególnych zadań.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w walutach obcych. Dla potrzeb obliczenia punktacji ceny ofertowa w walucie obcej zostanie przeliczona na polskie złote po kursie sprzedaży danej waluty ogłoszonej przez NBP i obowiązującej w dniu wpływu oferty do Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości uznania zaoferowanego okresu gwarancyjnego jako okresu łączonego gwarancji fabrycznej producenta przedłużonej o gwarancję handlową udzieloną przez sprzedawcę w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy / złożonego zamówienia w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a takie zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
- Przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zamówienia, w terminie których Wykonawca, lub Zamawiający nie mogli przewidzieć np.: panujące warunki atmosferyczne, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe (deszcz, śnieg, grad), utrudniające terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, wystąpienie siły wyższej czy opóźnienie przez producenta wykonania danej maszyny.
- Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy / wykonawcy a dostawcą / wykonawcą w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce Zamawiającego jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji Zamawiającego
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika Zamawiającego
- pozostawaniu z Zamawiającym w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Załączniki:
Wzór oferty: https://drive.google.com/file/d/1_VN5nSFB-lNx45hM3wtUhRtIRn6HyeXK/view?usp=sharing