Zapytanie ofertowe
Łeba, dnia 7 maja 2019 roku
Łebski Klub Żeglarski
Łeba, ul. Bema 9
84-360 Łeba
NIP 8411338644, REGON 770805824
Tel. 794 409 404
e-mail: zarzadlkz@gmail.com, Internet: www.lkz.com.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szanowni Państwo,
Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty sprzedaży fabrycznie nowego sprzętu / wyposażenia / usług niezbędnych do prowadzenia edukacji żeglarskiej w formie szkoleń wind- oraz kitesurfingowych na Jeziorze Sarbsko gmina Łeba zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Opis przedmiotu zamówienia
Lp | Nazwa |
I. | Zadanie 1. Zestaw sprzętu pomocniczego do prowadzenia szkoleń wind- oraz kitesurfingowych – zgodnie z poniższą specyfikacją: |
A | Łódź motorowa typu RIB – szt. 1 |
1 | Kategoria projektowa C lub B |
2 | Liczba komór: 4 – 6 |
3 | Długość całkowita 4,6 – 5,0 m |
4 | Szerokość całkowita 2,0 – 2,4 m |
5 | Ładowność 550 – 950 kg |
6 | Dopuszczalna liczba osób 6 – 8 |
7 | Silnik zaburtowy o mocy 50 – 70 KM |
8 | Pokład samoodpływowy |
9 | Konsola sterowa z owiewką |
10 | Siedzisko sternika |
11 | Automatyczna pompa zęzowa |
12 | Akumulator |
13 | Kompletny układ sterowania |
14 | Wbudowany zbiornik paliwa |
15 | Miękkie dno |
B | Wózek do łodzi RIB (przyczepa podłodziowa) – 1 szt. |
1 | Jednoosiowy |
2 | Regulowana długość (możliwość przewozu łodzi o długości 4,5 – 5,0 m) |
3 | DMC do 750 kg |
4 | Wciągarka z taśmą |
5 | Koło podporowe |
6 | Podpory boczne rolkowa min. 2 sztuki |
7 | Rolki kilowe min. 3 sztuki |
8 | Wysuwany panel oświetlenia |
C | Skuter wodny – 1 szt. |
1 | Typu rescue (ratowniczy) |
2 | Wymiary maksymalne (dług. x szer.): 3 000 x 1 300 mm |
3 | Waga maksymalna: 220 kg |
4 | Ładowność minimalna: 150 kg |
5 | Ilość miejsc: minimum 2 |
6 | Silnik chłodzony cieczą o mocy nie mniejszej niż 90 KM i pojemności nie mniejszej niż 850 cm3 |
7 | Zbiornik paliwa o pojemności minimum 20 ltr |
D | Platforma ratownicza do skutera – 1 szt. |
1 | Wyporność: minimum 140 kg |
2 | Waga: maksimum 32 kg |
3 | Wymiary: długość 160 – 170 cm
szerokość 90 – 100 cm wysokość 8 – 12 cm |
4 | Materiał: polietylen |
5 | Konstrukcja: wewnętrzna komora powietrzna z minimum jednym korkiem spustowym |
E | Przyczepka do przewozu skutera – 1 szt. |
1 | Jednoosiowa |
2 | Umożliwiająca transport skutera wodnego o wymiarach nieprzekraczających (dług. x szer.) 3 000 x 1 300 mm i masie nie większej niż 220 kg |
II. | Zadanie 2. Zestaw sprzętu do prowadzenia szkoleń wind- oraz kitesurfingowych – zgodnie z poniższą specyfikacją: |
A | Deska windsurfingowa – szt. 5 |
1 | Spełniająca wymogi klasy regatowej dla osób poniżej 17 lat TECHNO 293 ONE DESIGN |
2 | Szerokość deski 79 cm |
3 | Długość deski 293 cm |
4 | Objętość deski 205 ltr |
5 | Statecznik |
6 | Miecz |
7 | Szyna masztowa |
8 | Możliwość regulacji położenia uchwytów na stopy |
B | Latawiec – szt. 5 |
1 | Konstrukcja pompowana |
2 | Wzmocniony do używania na morzu i fali (wave) |
3 | Data produkcji nie starszy niż 2017 |
4 | Powierzchnia od 7m2 do 14m2 |
C | Deska kite – szt. 2 |
1 | Przeznaczenie – deska wave |
2 | Długość pomiędzy 5 a 6 stóp |
3 | Rok produkcji 2017 lub późniejszy |
D | Bar kite – szt. 5 |
1 | 4-linkowy, dostosowany do oferowanego latawca |
E | Deska szkoleniowa – szt. 10 |
1 | Objętość 120 – 180 ltr |
2 | Miecz |
3 | Statecznik |
4 | Przeznaczona do szkolenia dzieci i młodzieży |
F | Pędnik szkoleniowy – szt. 12 |
1 | Żagiel o powierzchni 2,5m2 – 5,8m2 |
2 | Maszt epoksydowy lub węglowo-epoksydowy |
3 | Bom dedykowany |
III. | Zadanie 3. Kontener wystawowy – 1 sztuka – zgodnie z poniższą specyfikacją: |
1 | Wymiary całkowite:
Długość 6,80 – 7,20 m Szerokość 3,00 – 3,40 m Wysokość 3,40 – 3,60 m |
2 | Konstrukcja nośna: szkielet stalowy samonośny z profili zamkniętych + wzmocnienia kątownikami / ceownikami, pokryty farbą antykorozyjną |
3 | Konstrukcja ścian: płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym grubości min. 90 mm, na zewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,55 mm i powłoce poliuretanowej w kolorze RAL 8017 lub porównywalnym, wewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,40 mm i powłoce poliuretanowej RAL 9016 lub porównywalny, elewacja w formie deski elewacyjnej |
4 | Konstrukcja dachu: płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym o grubości min. 100 mm, na zewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,55 mm i powłoce poliuretanowej w kolorze RAL 8017 lub porównywalnym, wewnątrz blacha stalowa o grubości min. 0,40 mm i powłoce poliuretanowej w kolorze RAL 9016 lub porównywalnym |
5 | Konstrukcja podłogi: profile stalowe spawane co 40 – 120 cm pomalowane farbą antykorozyjną, blacha trapezowa lub porównywalna, ocieplenie styropianem, płyta podłogowa o grubości min. 18 mm, wykładzina typu linoleum, listwy przypodłogowe wykańczające |
6 | Stolarka okienno – drzwiowa:
– witryna aluminiowa o wymiarach (szer. x wys.) 360 x 250 cm w podziale na 1 – 4 segmenty – dwa okna aluminiowe o wymianach co najmniej 120 cm x 70 cm (szer. x wys.) – drzwi aluminiowe w pełni przeszklone o szerokości minimum 90 cm i wysokości oferowanej witryny |
7 | Podstawowa instalacja elektryczna: nawierzchniowa, hermetyczna: (okablowanie, łączniki oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, gniazdka) |
8 | Podstawowa instalacja wodnokanalizacyjna (WC, umywalka) |
IV. | Zadanie 4 Wydanie certyfikatu IKO3 – 20 sztuk zgodnie z poniższymi warunkami |
1 | Czas trwania szkolenia (obejmuje zakres teoretyczny oraz praktyczny): 30 godzin |
2 | Miejsce szkolenia: jezioro Sarbsk, gm. Wicko |
3 | Ilość uczestników: 20 osób |
4 | Ukończenie szkolenia potwierdzone wydaniem certyfikatu IKO3 |
5 | Jeden instruktor przypada na maksymalnie dwóch uczestników szkolenia podczas zajęć praktycznych |
6 | Instruktorzy posiadają aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć szkoleniowych kite |
Uwagi:
- Oferta powinna obejmować sprzedaż usług oraz fabrycznie nowego sprzętu / wyposażenia w wyżej podanej specyfikacji, objętych gwarancją fabryczną producenta
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez oferenta oferty na jedno, kilka lub wszystkie zadania objęte niniejszym zapytaniem
- Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia sprzętu / wyposażenia o specyfikacji nie gorszej niż wskazana powyżej w zakresie parametrów pracy / wyposażenia, tj. uzyskującej przynajmniej te same parametry użytkowe przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych.
- W cenie oferty należy uwzględnić dostawę oferowanych sprzętu / wyposażenia do miejsca użytkowania tj. do siedziby Zamawiającego w Łebie, oraz, w przypadku zadania 1a, uruchomienie urządzenia w miejscu dostawy.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do postępowania dopuszczone zostaną podmioty, które:
-
- zaoferują sprzęt / wyposażenie / usługę spełniające kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia powyżej
- prowadzą działalność w zakresie produkcji lub handlu hurtowego
oferowanym sprzętem / wyposażeniem / świadczeniem usług szkoleniowych - udzielą gwarancji na oferowany sprzęt / wyposażenie o czasie trwania minimum 12 miesięcy (zadanie 3 – 36 miesięcy)
- przewidują wpłatę przez Zamawiającego zaliczki na poczet zakupu oferowanego sprzętu / wyposażenia / usługi o wartości nie przekraczającej 70% wartości złożonej oferty
- zaoferowany termin dostawy oferowanego sprzętu / wyposażenia nie przekroczy jednego miesiąca liczonych od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza)
- nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z objaśnieniami wskazanymi poniżej
- Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty, oddzielnie dla każdego zadania, nastąpi w oparciu o następujące kryteria:- cena netto oferty maks. 8 pkt
- wartość netto wnioskowanej zaliczki maks. 2 pkt
- w przypadku uzyskania przez oferentów takiej samej ilości punktów wyżej w rankingu znajdzie się oferta, która uzyskała niższą cenę netto a następnie niższą wartość netto wnioskowanej zaliczki
- Opis sposobu przyznawania punktacji
- oferta o najniższej cenie netto otrzyma 8 punktów natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wg wzoru: ceny netto najtańszej oferty / cena netto ocenianej oferty x 8 punktów
- oferty otrzymają punkty wg wzoru:
2 punkty x ( 70 – ((wartość netto wnioskowanej zaliczki / łączna cena netto) x 100))
______________________________________________________________________
70
- Informacje na temat zakresu wykluczenia
Wykluczeni z postępowania zostaną oferenci, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu tj.- zaoferują sprzęt / wyposażenie nie spełniające kryteriów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia powyżej
- nie prowadzą działalności w zakresie produkcji lub handlu hurtowego
oferowanym sprzętem / wyposażeniem / świadczeniem usług szkoleniowych – warunek ten zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na etapie oceny ofert na podstawie danych dotyczących oferenta widniejących w systemach CEIDG, KRS i ich odpowiednikach zagranicznych oraz ogólnie dostępnych informacji (internet, wywiadownie handlowe itp.) - udzielą gwarancji na oferowany sprzęt / wyposażenie o okresie krótszym niż 12 miesięcy (zadanie 3 – 36 miesięcy) – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty
- zażądają wpłaty przez Zamawiającego zaliczki na poczet zakupu oferowanego sprzętu / wyposażenia o wartości przekraczającej 70% wartości złożonej oferty
- zaoferują sprzedaż oraz dostawę oferowanego sprzętu / wyposażenia w okresie dłuższym niż jeden miesiąc licząc od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza) – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty
- są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – warunek ten będzie sprawdzony przez Zamawiającego na podstawie treści oferty oraz dodatkowego oświadczenia Zamawiającego
- Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 22 maja 2019 roku
- Termin realizacji zamówienia
Ostateczny możliwy do zaakceptowania termin realizacji zamówienia i zgłoszenia zakończenia dostawy urządzeń / wyposażenia wynosi jeden miesiąc liczony od daty złożenia zamówienia / zawarcia umowy / wpłaty ewentualnej zaliczki (liczy się data najpóźniejsza). - Wytyczne dotyczące składania oferty
Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego podany w nagłówku niniejszego zapytania lub złożyć osobiście / przez osobę upoważnioną w siedzibie Zamawiającego podanej w nagłówku zapytania. Na prośbę oferenta wydane zostanie pokwitowanie odbioru oferty / potwierdzenie odbioru wiadomości elektronicznej. Nie dopuszcza się składania ofert pocztą, kurierem ani innymi środkami komunikacji.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- dane identyfikacyjne oferenta (nazwę i adres)
- datę sporządzenia
- opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w niniejszym zapytaniu
- wartość netto oraz wartość brutto
- termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub zawarcia umowy
- termin ważności oferty
- udzielony termin gwarancji
- podpis oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu
Przedkładana oferta musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, rodzaj udzielonej gwarancji, wymagania dotyczące konserwacji, przeglądów i serwisowania urządzenia, itp.
Uwagi
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w przypadku
braku złożenia co najmniej dwóch ofert na każde z wymienionych zadań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia przetargu
bez podania przyczyny, zarówno w zakresie całego postępowania jak również poszczególnych zadań. - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w walutach obcych. Dla potrzeb obliczenia punktacji ceny ofertowa w walucie obcej zostanie przeliczona na polskie złote po kursie sprzedaży danej waluty ogłoszonej przez NBP i obowiązującej w dniu wpływu oferty do Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości uznania zaoferowanego okresu gwarancyjnego jako okresu łączonego gwarancji fabrycznej producenta przedłużonej o gwarancję handlową udzieloną przez sprzedawcę w rozumieniu kodeksu cywilnego
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy / złożonego zamówienia w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a takie zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
- Przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć np.: panujące warunki atmosferyczne, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe (deszcz, śnieg, grad), utrudniające terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, wystąpienie siły wyższej czy opóźnienie przez producenta wykonania danej maszyny.
- Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy / wykonawcy a dostawcą / wykonawcą w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce Zamawiającego jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji Zamawiającego
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika Zamawiającego
- pozostawaniu z Zamawiającym w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Załączniki: https://drive.google.com/open?id=1MqMAMz5H2sw6KvlocLinjQa0KwpIcBRN